Dział koordynacji projektów
Zadaniem Działu Koordynacji Projektów jest inicjowanie, organizowanie i nadzorowanie procesu rozwoju uczelni jako nowoczesnej placówki dydaktyczno-naukowej. Dział został powołany w celu pozyskiwania środków finansowych na rozwój oraz doskonalenie funkcjonowania Warszawskiej Uczelni Biznesu i Psychologii „Moderna” poprzez:
- wspieranie władz uczelni w zdobywaniu grantów i darowizn służących realizacji strategii rozwoju,
- upowszechnianie wśród kadry akademickiej, pracowników administracyjnych i studentów informacji o możliwościach pozyskiwania środków na projekty dydaktyczne, naukowe, edukacyjne, badawcze i infrastrukturalne,
- wsparcie merytoryczne i organizacyjne przy przygotowywaniu wniosków o finansowanie projektów ze źródeł krajowych i zagranicznych,
- koordynację i nadzór nad realizowanymi projektami,
- inicjowanie zespołów projektowych oraz zachęcanie do składania wniosków i udziału w konkursach w kraju i za granicą,
- współpracę z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami zajmującymi się pozyskiwaniem środków i realizacją projektów.

Kontakt dla osób zainteresowanych współpraca
z Działem Koordynacji Projektów:
projekty@moderna.edu.pl