Marketing medialny i PR to specjalność dedykowana osobom, które chcą związać swoją przyszłość z szeroko pojętymi mediami. Oprócz gruntownej wiedzy z obszaru dziennikarstwa i komunikacji społecznej każdy student nabędzie praktyczne umiejętności z wybranej przez siebie specjalności.
Marketing – studia I stopnia
Wybierając specjalność Marketing medialny i PR na studia I stopnia, studenci zdobywają kompetencje cenione na rynku pracy – od analizy grup docelowych, przez tworzenie strategii komunikacyjnych, po planowanie kampanii w mediach społecznościowych. Nauka obejmuje także projektowanie content marketingu, storytelling i copywriting, a także wykorzystanie narzędzi analitycznych w ocenie efektywności działań promocyjnych. To doskonała propozycja dla osób, które chcą rozwijać się zawodowo w agencjach PR, działach marketingu firm i instytucji, redakcjach, telewizji i radiu oraz mediach online.
Studia z marketingu
Specjalność Marketing medialny i PR na kierunku Dziennikarstwo to nowoczesna ścieżka kształcenia, która łączy wiedzę dziennikarską z praktycznymi umiejętnościami z zakresu komunikacji wizerunkowej, promocji oraz nowych mediów. Studenci uczą się skutecznego budowania relacji z mediami, tworzenia kampanii marketingowych oraz zarządzania komunikacją kryzysową. Program kładzie nacisk na praktyczne zajęcia, współpracę z ekspertami branżowymi i poznanie najnowszych trendów w marketingu cyfrowym i public relations.
Program studiów marketingu medialnego
Marketing medialny i PR na dziennikarstwie to specjalność dla przyszłych specjalistów od komunikacji, którzy chcą tworzyć silne marki, zarządzać wizerunkiem i odpowiadać na wyzwania współczesnego świata mediów. Program studiów marketingu medialnego jest dostosowany do realiów dynamicznie zmieniającego się rynku – zarówno w kontekście technologii, jak i oczekiwań odbiorców. Uczelnia oferuje także dostęp do nowoczesnych pracowni multimedialnych, praktyki zawodowe i możliwość realizacji własnych projektów medialnych.
STUDIA LICENCJACKIE – DZIENNIKARSTWO
| Kierunek: | dziennikarstwo |
|---|---|
| Tryb: | – studia stacjonarne: zajęcia odbywają się od poniedziałku do czwartku – studia niestacjonarne: zajęcia odbywają się 2 razy w miesiącu w sesjach dwudniowych, w soboty i niedziele |
| Czas trwania studiów: | 3 lata, 6 semestrów |
| Język wykładowy: | polski, angielski |
| Uzyskiwany tytuł: | licencjat (naukę można kontynuować na studiach drugiego stopnia lub studiach podyplomowych) |
Opis specjalności
Specjalność marketing medialny i PR skupia się głównie na zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, reklamą, Public Relations i pozostałymi formami promocji. Dzięki zajęciom praktycznym i warsztatowym studenci nie tylko poznają rynek mediów i reklamy czy metody jego badania, lecz także wdrażają się w tajniki planowania mediów oraz w tworzenie strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm.
Absolwent zdobędzie wiedzę o reklamie i marketingu przez pryzmat ujęć badawczych z zakresu ekonomii, psychologii, teorii komunikacji, kulturoznawstwa, językoznawstwa, zagadnień prawnych i etycznych.
Studia na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna o specjalności marketing medialny i PR przygotowane są z myślą o tych, którzy wiążą swoją przyszłość z nowymi mediami oraz nowoczesnym PR.
Zdobyta w trakcie studiów wiedza i nabyte praktyczne umiejętności pozwolą absolwentom podjąć pracę m.in. w agencjach reklamowych i PR, jako rzecznik prasowy, specjalista do spraw promocji czy specjalista do spraw wizerunku.
Opłaty
DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
Wpisowe 400 zł
| DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA Studia stacjonarne i niestacjonarne | |||
| opłata roczna | opłata semestralna* | opłata ratalna (kwota jednej z 12 rat) | |
| I rok | 4600 zł 6700zł | 1900 zł/2700 zł | 399 zł |
*pierwsza kwota obowiązuje w semestrze zimowym, druga w semestrze letnim.
W kolejnych latach opłata czesnego nieznacznie wzrasta. Czesne za studia student powinien wpłacać na indywidualny numer konta, otrzymany przy podpisaniu Umowy o naukę, wyjątek stanowi opłata wpisowego, która powinna być wniesiona na rachunek bankowy:
57 1090 1883 0000 0001 3579 4402
Etapy rekrutacji
Złóż komplet dokumentów w naszym Biurze Rekrutacyjnym:
Studia licencjackie:
- Formularz zgłoszeniowy,
- Oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości,
- Jedna fotografia formatu 35 x 45 mm,
- Kolorowe zdjęcie w formacie JPG o wymiarach 456 x 368 (wysokość na szerokość) pikseli, w rozdzielczości 300 dpi,
- Dowód wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł na konto Uczelni.
Kandydaci cudzoziemcy dodatkowo składają:
- Świadectwo dojrzałości wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz apostille lub nostryfikację dokumentu,
- Kserokopię paszportu,
- Polisę ubezpieczeniową,
- Zaświadczenie lekarskie o zdolności do odbywania studiów w Polsce,
- Kopię certyfikatu potwierdzającego znajomość języka polskiego. W przypadku braku dokumentu – oświadczenie Kandydata o poziomie kwalifikacji językowych i o przystąpieniu do egzaminu językowego organizowanego przez uczelnię po przyjeździe do Polski.
Wszystkie osoby ubiegające się o przyjęcie na studia zostaną przyjęte automatycznie po złożeniu kompletu dokumentów oraz dokonaniu wpłaty wpisowego.
DOSTARCZ KOMPLET DOKUMENTÓW DO:
Biura Rekrutacyjnego Warszawskiej Uczelni Ekonomicznej
(IV piętro, budynek ZNP)
ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa
KONTAKT:

