Skip to content

Dnia 9 września 2025 r. Warszawska Uczelnia Biznesu i Psychologii „Moderna” wróciła do nazwy „Warszawska Uczelnia Ekonomiczna”

Zarządzanie kryzysowe
studia licencjackie

Rekrutacja trwa!

Specjalność zarządzanie kryzysowe w Warszawie to kierunek, na którym można uzyskać kwalifikacje pracy w służbach mundurowych czy nowoczesnej armii. Celem studiów I stopnia na studiach licencjackich jest poznanie istoty zagadnień z zakresu polityki bezpieczeństwa, polityki międzynarodowej oraz zarządzania kryzysowego. Student będzie rozumiał funkcjonowanie sojuszy międzynarodowych i administracji specjalnej w systemie bezpieczeństwa państwa.

Studia z zarządzania kryzysowego w Warszawie

Studia z zarządzania kryzysowego w Warszawie to doskonały wybór dla osób, które chcą pracować w instytucjach takich jak: Rządowe Centrum Bezpieczeństwa, straż pożarna, policja, urzędy wojewódzkie, samorządy, a także w korporacje prowadzące działania z zakresu business continuity czy bezpieczeństwa wewnętrznego. Program nauczania obejmuje również elementy prawa, logistyki kryzysowej oraz psychologii sytuacji stresowych, co pozwala studentom kompleksowo przygotować się do pracy w tej odpowiedzialnej dziedzinie.

Zarządzanie kryzysowe – studia licencjackie

Program zarządzania kryzysowego

Program specjalności zarządzanie kryzysowe przygotowuje do pracy na stanowiskach związanych z analizą i reagowaniem na zagrożenia, tworzeniem planów zarządzania kryzysowego oraz koordynowaniem działań w sytuacjach awaryjnych. W ramach studiów z zakresu zarządzania kryzysowego studenci analizują rzeczywiste przypadki sytuacji nadzwyczajnych, uczą się oceny ryzyka oraz opracowywania scenariuszy działań ratunkowych i prewencyjnych. Szczególny nacisk kładziony jest na rozwijanie kompetencji przywódczych, komunikacyjnych oraz umiejętności szybkiego podejmowania decyzji pod presją. To doskonały wybór dla osób zainteresowanych bezpieczeństwem publicznym, koordynacją działań między instytucjami oraz budowaniem odporności organizacyjnej w czasach kryzysu.

Praca po zarządzaniu kryzysowym

Absolwent będzie przygotowany do pracy na stanowiskach w administracji rządowej i samorządowej, służbach mundurowych, organizacjach pozarządowych i sektorze prywatnym wymagających zaawansowanej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa narodowego.

Opis specjalności

Opis specjalności

W dzisiejszym świecie zagrożenia bezpieczeństwa państwa mają różne oblicza, przyczyny i zasięg. Aby im zapobiec potrzebni są wykwalifikowani specjaliści.

Po studiach absolwent może podjąć pracę jako:

– doradca lub inspektor w wydziałach lub centrach zarządzania kryzysowego przy urzędach wojewódzkich, powiatowych i gminnych
– specjalista w instytucjach realizujących zadania obronne
– specjalista w jednostkach Wojska Polskiego
– specjalista w strukturach MSWiA lub Ministerstwa Sprawiedliwości.

Rekrutacja trwa

Zapisz się na studia!

Opłaty

Studia w języku polskim

BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE

Wpisowe 400 zł

BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
 opłata roczna opłata semestralna* opłata ratalna (kwota jednej z 12 rat)
I rok3400 zł
4200zł
1500 zł/1900 zł
1700zł/2500zł
299 zł
380zł

*pierwsza kwota obowiązuje w semestrze zimowym, druga w semestrze letnim.
W kolejnych latach opłata czesnego nieznacznie wzrasta. Czesne za studia student powinien wpłacać na indywidualny numer konta, otrzymany przy podpisaniu Umowy o naukę, wyjątek stanowi opłata wpisowego, która powinna być wniesiona na rachunek bankowy:

Santander Bank Polska S.A.
57 1090 1883 0000 0001 3579 4402

Etapy rekrutacji

1. Rejestracja on-line

Wypełnij oraz wydrukuj internetowy formularz rekrutacyjny dostępny online.

2. Skompletowanie dokumentów

Przygotuj komplet dokumentów oraz dokonaj opłaty wpisowego. W tytule przelewu wpisz swoje imię, nazwisko, kierunek studiów.

3. Złożenie dokumentów

Wymagane dokumenty należy dostarczyć do Biura Rekrutacyjnego osobiście, za pośrednictwem poczty lub osób trzecich. Wysyłając dokumenty pocztą pamiętaj o dołączeniu oryginału świadectwa maturalnego.

4. Decyzja

Drogą elektroniczną zostaniesz poinformowany o otrzymaniu dokumentów.

5. Dopełnienie formalności

Po otrzymaniu decyzji o przyjęciu na studia następuje podpisanie Umowy o naukę oraz dokonanie odpłatności za studia.

6. Rozpoczęcie studiów

Przed rozpoczęciem zajęć otrzymasz dostęp do e-dziekanatu oraz Forum studenckiego, gdzie znajdziesz plan zajęć.

Złóż komplet dokumentów w naszym Biurze Rekrutacyjnym:

DOSTARCZ KOMPLET DOKUMENTÓW DO:

Biura Rekrutacyjnego Warszawskiej Wyższej Szkoły Biznesu
(V piętro, budynek ZNP)
ul. Smulikowskiego 6/8, 00-389 Warszawa

szczesliwi studenci patrzą w kamerę