Etap 1. Należy dostarczyć:
- świadectwo maturalne,
- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (w przypadku aplikowania na studia magisterskie).
Etap 2. Należy zebrać następujące dokumenty:
- formularz zgłoszeniowy,
- kserokopię świadectwa maturalnego oraz oryginał do wglądu,
- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia (w przypadku aplikowania na studia magisterskie),
- jedną fotografię w formacie 35 x 45 mm,
- kolorowe zdjęcie w formacie JPG o wymiarach 456 x 368 (wysokość na szerokość) pikseli, w rozdzielczości 300 dpi).
* Jeżeli na dokumencie dotyczącym uzyskania wykształcenia znajduje się inne nazwisko niż w dowodzie osobistym, należy mieć ze sobą dokument potwierdzający zmianę nazwiska (np. akt małżeństwa).
Cudzoziemcy dodatkowo składają:
- kserokopię świadectwa dojrzałości (lub dyplomu ukończenia studiów licencjackich przy aplikowaniu na studia magisterskie) wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz apostille lub nostryfikację dokumentu – dokumenty powinny najpierw być dosłane skanem na adres biura rekrutacji: studia@moderna.edu.pl
- kserokopię paszportu wraz z wizą,
- polisę ubezpieczeniową,
- zaświadczenie lekarskie poświadczające, że nie ma przeciwwskazań do podjęcia nauki w Polsce,
- certyfikat znajomości języka polskiego, jeśli taki posiadają.
Etap 3. Dostarczenie kompletu dokumentów do Biura rekrutacyjnego pocztą lub osobiście.
Etap 4. Podpisanie umowy o naukę i opłata związana z rekrutacją (wpisowe).